Regulamin sklepu

1. Postanowienia ogólne.

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług sklepu rowerowego, składania zamówień, realizacji zakupów oraz zasady postępowania reklamacyjnego.  

1.2. Sklep prowadzony jest przez E-bike Design Vincent Wiesław Paryła ul. Lipowiec 7, 32-091 Michałowice ,wyłącznego autoryzowanego dystrybutora włoskiej marki rowerów elektrycznych Beltrami Design z siedzibą w Polsce, NIP:9451536279 

1.3. Klientem może być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna.

 

2. Oferta sklepu

2.1. Sklep oferuje pełen asortyment rowerów elektrycznych premium włoskiej marki Beltrami Design podanych na stronie: www.ebikedesign.pl

2.2. Wszystkie rowery są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadają wymagane certyfikaty.  

2.3. Ceny produktów są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedzenia, jednak ceny obowiązujące w momencie złożenia zamówienia są wiążące.

2.4. Podstawowe wersje rowerów elektrycznych oferowanych w naszym sklepie: Carbon, Tricolore, Hiro, Maira, Trilix oraz ich dane techniczne są zaprezentowane na stronie

2.5. W swojej ofercie bardzo mocno stawiamy na personalizację i podchodzimy indywidualnie do każdego zamówienia, dlatego też modele Carbon, Tricolore , Hiro mogą być dostosowane do klienta pod względem osprzętowym a dodatkowo Carbon i Tricolore mogą być personalizowane graficznie

 

3. Zamówienia

3.1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej www.ebikedesign.pl

a. dotyczy modelu Trilix ,Hiro, Maira - w zakładce Modele

b. dotyczy modeli Carbon, Tricolore – e-mailem przez formularz Kontakt lub telefonicznie nr 720 875 734

lub poprzez 

c. inne dostępne kanały sprzedaży np. Sklepy , partnera testowego Enduro Elecric

3.2. W momencie złożenia zamówienia klient zobowiązuje się do podania prawdziwych i pełnych danych kontaktowych.  

3.3. Zamówienie jest realizowane po potwierdzeniu dostępności rowerów w magazynie producenta przez sklep. W przypadku braku towaru w magazynie, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

  4. Realizacja zamówienia

4.1. Termin realizacji zamówienia wynosi:

 a. w przypadku modelu Trilix - czas realizacji będzie będzie różnić się w zależności od wersji i koloru roweru. Standardowo realizujemy zamówienie do 14 dni roboczych od czasu złożenia zamówienia i dokonania zapłaty.

b. w przypadku modeli Carbon, Tricolore i Hiro , Maira, czas realizacji będzie różnić się z zależności od modelu, personalizacji graficznej i osprzętowej oraz będzie indywidualnie uzgadniany z klientem poprzez e-maila lub kontakt telefoniczny.  Ze względu na duże zainteresowanie w/w modelami rowerów standardowo jest to okres od 1 do 3 miesięcy.

4.2. Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w wyjątkowych przypadkach np. opóźnienia dostaw od producenta.

5. Płatności

5.1. Sklep akceptuje następujące formy płatności: karta płatnicza, przelew bankowy, Blik , Klarna , płatność online PayU, Przelewy24 - w sumie ponad 20 metod płatności.

5.2. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu pełnej płatności na koncie sklepu. 

5.3. W przypadku płatności na konto bankowe, klient ma 3 dni na dokonanie wpłaty od momentu złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie może zostać anulowane.

 6. Dostawa

6.1. Sklep realizuje dostawy na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich.

6.2. Koszty dostawy do klienta na terenie Polski pokrywa sklep.

6.3. Czas realizacji dostaw jest zróżnicowany i został podany w pkt.4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez firmę kurierską.

6.4. Miejsce dostawy ustala klient. 

6.5. Rowery Beltrami Design są dostarczane w oryginalnym kartonie z odkręconą kierownicą, przednim kołem, pedałami oraz siodłem. Kupując Rower możesz wybrać lokalizację przy płatności w kasie aby rower został dostarczony do dowolnego preferowanego przez ciebie serwisu lub sklepu w celu montażu/wykonania tzw. Przeglądu zerowego. Usługa ta podlega dodatkowej opłacie wg cennika, które oferuje serwis a opłatę należy  uiścić przy odbiorze. 
Należy pamiętać, że: wszystkie usługi serwisowe, złożenie roweru , wykonanie tzw. Serwisu zerowego oraz przeglądy są wykonywane odpłatnie wg cennika serwisu/sklepu, chyba, że usterka lub awaria dotyczy nowo zakupionego roweru

 Reklamacje, gwarancja i zwroty

7. Polityka reklamacyjna sklepu internetowego E-Bike Design

7.1. Postanowienia ogólne

Niniejsza polityka określa zasady składania i rozpatrywania reklamacji dotyczących produktów zakupionych w sklepie internetowym E-Bike Design, prowadzonym przez:

E-Bike Design Vincent Wiesław Paryła
Ul.Lipowiec 7 
32-091 Michałowice
NIP: 945 153 62 79
E-mail: wi.paryla@ebikedesign.pl

E-Bike Design działa jako autoryzowany i wyłączny dystrybutor włoskiego producenta rowerów elektrycznych marki BELTRAMI DESIGN na terenie Polski i jest odpowiedzialny za sprzedaż oraz obsługę posprzedażową towarów oferowanych w sklepie.

Reklamacje można składać na podstawie:
• przepisów o rękojmi za wady fizyczne lub prawne towaru (Kodeks cywilny),
gwarancji producenta –która jest dołączona do produktu

7.2. Reklamacja z tytułu rękojmi

1. W przypadku wykrycia wady fizycznej lub prawnej zakupionego roweru lub akcesoriów, klient może zgłosić reklamację w ciągu 2 lat od daty otrzymania towaru, na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego zawartych w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

2. Zgloszenie Reklamacyjne powinna zawierać:
• imię i nazwisko / nazwę klienta,
•.    dowód zakupu

• opis zgłaszanej wady zdjęcia oraz filmy usterki oraz datę jej zauważenia,
• preferowane żądanie klienta (np. naprawa, wymiana).
3. Reklamacje można zgłaszać:
• mailowo: wi.paryla@ebikedesign.pl

• przez formularz kontaktowy:

https://ebikedesign.pl/pages/contact

• przez rekomendowany serwis 

4. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.

5. W przypadku uznania reklamacji, E-Bike Design podejmie działania zgodnie z przepisami prawa, w tym: naprawę, wymianę części w rekomendowanym serwisie sprzedawcy

7.3 Gwarancja producenta

1. Produkty oferowane przez E-Bike Design są objęte gwarancją udzieloną przez włoskiego producenta Beltrami Design

2. Szczegółowe warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu oraz są dostępne na naszej stronie https://ebikedesign.pl/pages/gwarancje

3. Skorzystanie z gwarancji nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień klienta wynikających z rękojmi.

4. W przypadku reklamacji w ramach gwarancji, klient może zgłosić się do producenta bezpośrednio lub za pośrednictwem sklepu E-Bike Design.

7.4 . Wysyłka reklamowanego towaru

1. W przypadku konieczności odesłania produktu do oceny technicznej, klient zostanie poinformowany o adresie zwrotu.

2. Koszty przesyłki zwrotnej w przypadku uznanej reklamacji pokrywa klient 

3. Produkty powinny być odpowiednio zabezpieczone na czas transportu – szczególnie baterie litowo-jonowe oraz części elektryczne.

7.5. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie pytania dotyczące procesu reklamacyjnego można kierować na adres:  https://ebikedesign.pl/pages/contact lub telefonicznie pod numer: 720 875 734 

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym dokumencie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.

3. Treść polityki reklamacyjnej dostępna jest na stronie:    https://ebikedesign.pl/pages/regulamin-1

 Koszty wysyłki: Należy pamiętać, że wszelkie koszty wysyłki części lub komponentów związanych z gwarancją ponosi klient. Obejmuje to wysyłkę części zamiennych lub wadliwych elementów wysłanych do kontroli, chyba że usterka lub awaria dotyczy nowo zakupionego roweru


Zwroty

7.6. Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki- w przypadku towaru kupionego na odległość - nie dotyczy to zakupu w sklepach stacjonarnych i produktów personalizowanych. Zwrot towaru jest możliwy tylko wtedy, gdy produkt jest w stanie nienaruszonym, kompletny i nie był używany (w oryginalnym opakowaniu)

7.7. Po odstąpieniu od umowy klient jest zobowiązany jak najszybciej odesłać produkt na adres E- Bike Design Vincent Wiesław Paryła ul. Lipowiec 7 , 32-091 Michałowice , na własny koszt (chyba, że dostarczyliśmy rower przez pomyłkę lub jest on uszkodzony lub wadliwy). Zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty nieprzekraczającej naszych bezpośrednich kosztów wysyłki, szacowanych między 100 a 150 Euro - w przypadku wysyłki do producenta. 

7.8 Po powiadomieniu nas o chęci odstąpienia od umowy, wszelkie pobrane od nas kwoty zostaną Państwu zwrócone tak szybko, jak to możliwe, nie później 30 dni od dnia odstąpienia od umowy.

7.9. Klient nie będzie żądał prawa do anulowania zakupu na dostawę któregokolwiek z następujących towarów: jeśli rower został użyty lub jeśli rower został wykonany zgodnie ze specyfikacją klienta lub spersonalizowany.

 8. Ochrona danych osobowych

8.1. Administratorem Danych osobowych klientów jest firma E- BIke Design Vincent Wiesław Paryła i są one przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.  

8.2. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania usunięcia z bazy danych sklepu. 

8.3. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia i nie będą udostępniane osobom trzecim bez zgody klienta.

8.4 Pełna treść dotycząca polityki ochrony prywatności dostępna jest w sekcji Polityka prywatności : https://ebikedesign.pl/pages/polityka-prywatnosci

  9. Postanowienia końcowe 

9.1. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany te obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie internetowej sklepu.  

9.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.

  10. Kontakt

10.1. Wszelkie pytania, uwagi oraz reklamacje można kierować poprzez formularz Kontaktowy dostępny na stronie https://ebikedesign.pl/pages/contact lub prosimy o kontakt telefoniczny 720 875 734

10.2. Sklep zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na wszelkie zapytania w ciągu 48 godzin od ich otrzymania.