Gwarancje

Warunki gwarancji

Warunki Gwarancji

1.0 Zastrzeżenie

Specyfikacje, informacje i działanie roweru elektrycznego CARBON oraz innych produktów wytwarzanych lub sprzedawanych na podstawie licencji udzielonej przez PRODUCENTA i przedstawionych w tym dokumencie mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Za wykorzystanie tych informacji lub produktów oraz warunki, w jakich produkty są używane, odpowiada wyłącznie kupujący i/lub pasażer. Obowiązkiem kupującego i/lub pasażera jest określenie prawidłowego i bezpiecznego wyboru ustawień i warunków użytkowania produktów oraz okresowe sprawdzanie produktów pod kątem bezpiecznego i prawidłowego działania.

W zakresie, w jakim pozwala na to prawo, wszelka odpowiedzialność, która może powstać w wyniku użytkowania produktu wyprodukowanego lub sprzedanego na licencji udzielonej przez PRODUCENTA, jest ograniczona do kosztów naprawy lub wymiany wadliwego produktu lub komponentu, według uznania PRODUCENTA, zarówno w okresie gwarancyjnym, jak i poza nim, i nie obejmuje żadnych strat ani szkód, które mogą powstać w wyniku niewłaściwego użycia lub awarii produktów. Za uszkodzenia produktu, innego mienia lub jakichkolwiek osób odpowiada kupujący i/lub pasażer.

Używając tego produktu wyprodukowanego lub sprzedawanego na licencji udzielonej przez Producenta, oświadczasz, że przeczytałeś niniejsze zastrzeżenie i zgadzasz się zwolnić PRODUCENTA, jej właścicieli i wszystkich jej pracowników lub dyrektorów od wszelkich zobowiązań. Zgadzasz się, że korzystasz z produktu i obsługujesz go na własne ryzyko oraz że PRODUCENT nie udziela żadnych rękojmi ani gwarancji, wyraźnych ani dorozumianych, dotyczących wydajności lub działania.

2.0 Bezpieczeństwo

Ogólne ostrzeżenie

Instrukcja obsługi zawiera wiele ostrzeżeń i przestróg, których zignorowanie może zwiększyć ryzyko odniesienia obrażeń przez kierowcę, spowodować uszkodzenie produktu lub unieważnienie gwarancji. Zalecamy przeczytanie i zrozumienie całej instrukcji przed pierwszą jazdą. Przed pierwszą jazdą rowerem CARBON musisz odwiedzić naszą stronę www.ebikedesign.pl/Strefaklienta/Instrukcje aby uzyskać aktualne, ważne informacje dotyczące bezpieczeństwa.

Jazda na rowerze wiąże się z ryzykiem uszkodzenia produktu, poważnych obrażeń, a nawet śmierci. Takie ryzyko zwiększa się w ruchliwych środowiskach miejskich, w których panuje ruch uliczny. Decydując się na jazdę na rowerze CARBON oraz innych modelach, bierzesz na siebie odpowiedzialność za takie ryzyko i ważne jest, abyś wiedział, jak jeździć odpowiedzialnie i wykonywać odpowiednią konserwację, aby zminimalizować takie ryzyko i potencjalne szkody. Nie próbuj przekraczać granic swoich możliwości ani możliwości roweru CARBON.

2.1 Przeznaczenie

CARBON to rower elektryczny opracowany i zaprojektowany do dojazdów do pracy i/lub prostej jazdy przy dobrej pogodzie i przy prędkościach niezbędnych do bezpiecznego i odpowiedniego podróżowania w środowisku miejskim lub podmiejskim.

OSTRZEŻENIE! Zapoznaj się ze swoim rowerem i jego przeznaczeniem. Używanie roweru w niewłaściwy sposób lub w niewłaściwym celu może być niebezpieczne i może mieć wpływ na żywotność produktu.

Każdy rower ze wspomaganiem, przeznaczony do rozsądnego użytkowania przez fizycznie przygotowanych i rozważnych rowerzystów. Jeśli masz jakiekolwiek obawy lub wątpliwości dotyczące stosowania lub przyjemności korzystania z takiego produktu ze względu na stan zdrowia, chorobę lub jeśli wracasz do zdrowia po leczeniu schorzenia lub choroby, powinieneś skonsultować się z lekarzem w sprawie przydatności produktu dla Ciebie. Jeśli jesteś użytkownikiem wszczepionego urządzenia medycznego, takiego jak rozrusznik serca lub defibrylator, zgadzasz się zasięgnąć odpowiedniej porady u producenta takiego urządzenia przed użyciem produktów PRODUCENTA.

2.2 Montaż i użytkowanie

W Instrukcji obsługi znajdują się ważne rozdziały dotyczące montażu i użytkowania modelu CARBON. Akceptując to zastrzeżenie, wyrażasz zgodę na przeczytanie całej instrukcji obsługi przed złożeniem i jazdą na rowerze CARBON. W szczególności wyrażasz zgodę na uważne przeczytanie i zrozumienie następujących sekcji:
- Instrukcja montażu
- Dostosowywanie
- Maksymalny limit projektowy
- Jazda w warunkach słabego oświetlenia
- Zatrzymywanie
- Jazda w mokrych, zimnych lub oblodzonych warunkach
- Jazda w wietrznych warunkach
- Jazda ciężarówkami w warunkach dużego natężenia ruchu
- Ograniczona żywotność
- Pierwsza jazda
- Promień skrętu

3.0 Zastrzeżenie

CARBON to zaawansowany technologicznie rower wykonany z wysokiej jakości materiałów. Zastosowany węgiel to T700 24T w kolorze UD/3K + kalkomania + malowanie w kolorze. Wszystkie aluminiowe części konstrukcyjne są wykonane ze stopu aluminium 6061 z obróbką T6, a następnie obrabiane CNC. Elementy stalowe wsporników wykonane są ze stali 39NiCrMo5, hartowanej i odpuszczanej. Wszystkie komponenty pochodzą od wysokiej jakości i godnych zaufania Marek

4.0 Bezpieczeństwo

Specjalne instrukcje

Gwarantujemy, że akumulatory do rowerów elektrycznych Carbon na koniec okresu gwarancyjnego będą miały 60% pierwotnie przetestowanej pojemności. Jeśli akumulator ulegnie całkowitej awarii w okresie gwarancyjnym, zostanie on wymieniony lub naprawiony bezpłatnie, z wyjątkiem kosztów transportu.

Baterie litowe wymagają pielęgnacji i konserwacji, aby zmaksymalizować ich żywotność. Niewłaściwe użytkowanie baterii spowoduje utratę gwarancji. Szczegóły znajdziesz w instrukcji obsługi. Jeżeli w celu wysyłki zwrotnej konieczne będzie wyjęcie akumulatora, przed wysyłką należy skontaktować się z serwisem technicznym. Wszelkie koszty robocizny i wysyłki pokrywa klient. Bateria wymieniona w ramach gwarancji nie modyfikuje okresu gwarancji, który wynosi 1 rok od zakupu roweru elektrycznego.

Wszystkie baterie litowe muszą być wysyłane jako towary niebezpieczne klasy 9 (HAZMAT) i muszą być wysyłane zgodnie ze wszystkimi przepisami lokalnymi, stanowymi, federalnymi i międzynarodowymi. Nigdy nie transportuj zestawu akumulatorów samolotem pasażerskim bez odpowiedniego zezwolenia odpowiednich władz.

4.1 Hamulec i hamulec tarczowy

Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia klocków hamulcowych. Roszczenia gwarancyjne dotyczące podzespołów należy składać zgodnie z wytycznymi producentów podzespołów.. W przypadku konieczności demontażu hamulców lub hamulców tarczowych w celu wysyłki zwrotnej, przed wysyłką należy skontaktować się z serwisem technicznym.

Jeżeli przestrzegane są zalecenia INSTRUKCJI OBSŁUGI, powierzchnia tarczy hamulcowej nie może zostać uszkodzona przez klocki hamulcowe. Roszczenia gwarancyjne nie są uwzględniane w przypadku uszkodzeń powierzchni dysku spowodowanych zużytymi podkładkami lub nieoryginalnymi podkładkami.

4.2 Zawieszenie

Roszczenia gwarancyjne dotyczące podzespołów należy składać zgodnie z wytycznymi producentów komponentów. Normalne zużycie zawieszenia, takie jak wymiana oleju (jeśli ma to miejsce) i nieszczelne uszczelki (jeśli ma to miejsce), nie są objęte gwarancją. Jeżeli w celu wysyłki zwrotnej konieczne będzie zdjęcie zawieszenia, przed wysyłką prosimy o kontakt z działem technicznym.

4.3 Piasta zębata Enviolo

Roszczenia gwarancyjne dotyczące komponentów są realizowane zgodnie z wytycznymi producentów komponentów. Normalne zużycie zawieszenia, takie jak wymiana oleju i nieszczelne uszczelki, nie są objęte gwarancją. W przypadku konieczności demontażu ENVIOLO HUB w celu wysyłki zwrotnej, przed wysyłką należy skontaktować się z działem technicznym. Nie demontuj PIASTY PRZEKŁADNI z koła, chyba że na specjalne żądanie serwisu technicznego PRODUCENTA.

5. Aktywacja Gwarancji

Jak aktywować gwarancję na swój rower

Musisz zarejestrować swój produkt w ciągu 15 dni od zakupu, wykonując poniższe kroki:

1. Przejdź do strony rejestracji

• Odwiedź naszą stronę internetową: https://beltrami.design/

• Przejdź do sekcji “Customers” i wybierz “Register Purchase”.

2. Wprowadź wymagane informacje

Wypełnij formularz, podając:

• Swoje dane osobowe.

• Numer identyfikacyjny – kod VIN lub numer seryjny.

3. Potwierdź rejestrację

• Po wysłaniu formularza otrzymasz e-mail potwierdzający z informacjami dotyczącymi gwarancji.

• Zachowaj tę wiadomość na wypadek potrzeby uzyskania pomocy w przyszłości.

Ważne: rejestracja musi zostać zakończona w ciągu 15 dni od zakupu.

Brak rejestracji będzie powodem do odrzucania ewentualnych reklamacji.

Okres gwarancji rozpoczyna się od daty zakupu i dotyczy wad materiałowych/błędów wykonania w przypadku roweru elektrycznego, który ściśle przestrzegał wskazówek zawartych w instrukcji obsługi, w szczególności zaleceń dotyczących kontroli, konserwacji i przechowywania.

Przeczytaj instrukcję obsługi i zaakceptuj procedurę gwarancyjną na tej stronie. Przyjęcie gwarancji obejmuje oświadczenie, że instrukcja obsługi została przeczytana i dobrze zrozumiana. Koszty dostawy i koszty robocizny nie są objęte gwarancją. W przypadku wystąpienia sytuacji gwarancyjnej Producent ma możliwość naprawy lub wymiany wadliwego elementu. Części, które nie są wadliwe, wymieniane są wyłącznie na koszt właściciela. Elementy, które uległy uszkodzeniu lub wykazują jakiekolwiek nieprawidłowe działanie wynikające z nieprzestrzegania instrukcji obsługi, wymieniane są wyłącznie na koszt właściciela.
PRODUCENT nie udziela żadnej gwarancji na rowery elektryczne dostosowane do indywidualnych potrzeb przez Kupującego lub podlegające jakimkolwiek modyfikacjom. Kupujący nie może dochodzić żadnych roszczeń gwarancyjnych, jeśli oryginalna konstrukcja lub wyposażenie zostały zmodyfikowane lub rower był używany niewłaściwie. Gwarancja jest w szczególności wyłączona w przypadku rowerów używanych do wypożyczenia i/lub używanych w jakichkolwiek wyścigach lub zawodach. Gwarancja obowiązuje na całym świecie. Dodatkowe roszczenia wynikające z krajowych przepisów gwarancyjnych pozostają nienaruszone. Uszkodzenia przypadkowe i wtórne również nie są objęte ubezpieczeniem. Gwarancja może zostać unieważniona w przypadku nieprzestrzegania normalnych procedur konserwacji.



5..Okres i Warunki gwarancji

Twój rower Beltrami Design jest objęty ograniczoną gwarancją przez 2 lata od daty zakupu, zgodnie z oryginalnym dowodem zakupu.

Co obejmuje gwarancja

- Rama: 5 lat gwarancji na wady produkcyjne i materiałowe.

- Silnik i podzespoły elektroniczne: 2 lata gwarancji.

- Bateria: 1 rok gwarancji.

- Komponenty mechaniczne: 2 lata na wady produkcyjne.

5.1.Czego nie obejmuje gwarancja

Gwarancja nie obejmuje:

- Uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, zaniedbaniem, wypadkami

lub nieautoryzowaną konserwacją.

- Normalnego zużycie elementów, takich jak:

Opony i dętki, Klocki hamulcowe, Łańcuch, Koło łańcuchowe, Zębatka łańcucha, Olej i smar, Uszczelki,

Uchwyt siedziska i rączki, Światło LED i odblaskowe, Narzędzia serwisowe, Pompa wysokociśnieniowa

Bateria światła przedniego (jeśli jest) Zamek drzwi baterii i jego klucz ( jeśli jest), Pedały

- Zmian lub modyfikacji oryginalnego produktu.

- Uszkodzeń spowodowanych ekstremalnymi warunkami pogodowymi lub długotrwałym narażeniem na działanie czynników atmosferycznych.

6. Harmonogram konserwacji

6.1 Regularna konserwacja

- po 10 godzinach jazdy ( 100-150km): należy sprawdzić hamulce, biegi (przerzutki) i nasmarować łańcuch.

- po 50 godzinach jazdy ( 500-750 km) należy sprawdzić i zaktualizować oprogramowanie silnika (jeśli dotyczy).

- Co roku: Wykonuj pełny przegląd w autoryzowanym serwisie.

- Nie pozostawiaj akumulatora całkowicie rozładowanego przez dłuższy czas.

- Przechowuj baterię w suchym miejscu, w temperaturze od 5°C do 25°C (41°F do 77°F).

- Używaj tylko oryginalnej ładowarki dostarczonej z rowerem elektrycznym.

Należy pamiętać, że: wszystkie usługi serwisowe, złożenie roweru, wykonanie tzw. Serwisu zerowego

oraz przeglądy są wykonywane odpłatnie wg cennika serwisu/sklepu, chyba że usterka lub awaria dotyczy nowo zakupionego roweru

7. Procedura reklamacji gwarancyjnej

Klient ma prawo do reklamacji towaru w przypadku stwierdzenia wad fizycznych, uszkodzeń

powstałych podczas transportu lub niezgodności towaru z zamówieniem zatem aby poprosić o pomoc gwarancyjną:

1. Skontaktuj się ze sprzedawcą, u którego zakupiono rower, lub z autoryzowanym serwisem beltrami.design.

2. Przedstaw dowód zakupu i niniejszą książeczkę gwarancyjną.

3. Opisz problem i, jeśli jest to wymagane, dostarcz zdjęcia lub filmy przedstawiające usterkę.

4. Sprzedawca lub serwis wyśle zgłoszenie reklamacyjne do dystrybutora lub producenta,

zawierające dostarczone materiały dotyczące wadliwej części objętej gwarancją.

5. Producent ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Jeżeli reklamacja złożona przez Klienta jest objęta Gwarancją a Producent uzna tą reklamację, wówczas Producent dostarczy część do wymiany oraz wszelkie instrukcje dotyczące usunięcia wykrytych usterek do wskazanego przez Dystrybutora Serwisu w terminie do 7 dni roboczych a klient zostanie niezwłocznie o tym poinformowany.

Koszty wysyłki:_Należy pamiętać, że wszelkie koszty wysyłki części lub komponentów związanych z gwarancją ponosi klient. Obejmuje to wysyłkę części zamiennych lub wadliwych elementów wysłanych do kontroli, chyba że usterka lub awaria dotyczy nowo zakupionego roweru